Park Song Ho♥

Aku rindu Park Song Ho akulah.. Rindu sangat.. Ehh, sapa Park Song Ho? Korang kenal? Confirm tak kenal.. Sebab aku tak pernah cerita pun.. Sejarah lama aku dan Song Ho biarlah berkubur begitu sahaja.. Aku tak nak ingat saat saat manis aku bersama dia.. Nanti makin rindu.. Susah, bhai! (Cewwaahhh) Aku tetiba ingat kat dia lepas bukak email tadi... Ahhh, dah lama dia tak balas email aku.. Mesti dia busykan.. Almaklumlah, dia dah masuk Universiti kot.. Dah habis high school lah katakan.. Sampai tak reti nak update blog, mamat ni.. Song Ho Ya~ Fighting! Hope to meet you again someday..=P Wish you will get good results in all your exams and cheers! There's nothing can stop you, man!



 The one who hold the "Korea" signboard.













Can you spot my Song Ho?


Bila aku tengok gambar Song Ho, aku rasa muka dye macam Chance Oneway.. Korang rasa sama tak?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment